joi, 15 octombrie 2009

Indemn

Eu am o viata.. normala. Cu suisuri, si coborasuri, cu zambete si tristeti.. dar o viata pe care eu am ales sa o traiesc cum o traiesc fara ca cineva sa ma fi influentat in vreo masura majora. Deci daca am facut ceva bine, sunt de vina. Daca am facut ceva rau, din pacate.. tot eu sunt vinovat.

Vroiam sa fac altceva.. Vroiam sa va indemn sa fiti fericiti.. sa nu va ganditi neaparat de multe ori inainte sa faceti ceva.. Va indemn sa zambiti. Sa va jucati, sa dansati.. Va indemn sa nu mai puneti toate relele celor din jur la suflet. Iesiti la plimbare alergati, respirati..
Azi am fost la florarie si am cumparat pentru cineva flori. Am vazut trandafiri portocalii.. Nici nu stiam ca exista asa ceva, si in timp ce tipu` de`acolo imi impacheta o margareta (Cred), ma gandeam ca.. multe lucruri trec pe langa mine si de fapt eu nu stiu asta. Va indemn si sa deschideti ochii, sa mirositi, (chestii frumos mirositoare, bineinteles).. Asa.. zambiti.

Stiti de ce scriu aici? am cel putin.. 10 cititori fideli. Din care..cel putin 6 imi spuneti ca da, va regasiti in ce scriu. Si asta ma face sa scriu mai departe. Si nu obtin bani, sau vreun profit. E placerea de a stii ca mai e cineva ca mine, ca avem lucruri in comun, ca , cu adevarat insemn ceva, cat de putin pentru cineva in lumea asta. Va indemn sa lasati ceva in urma voastra. Va indemn sa aveti curaj sa ii spuneti celui de langa voi ce simtiti. Ce va deranjeaza si ce va place. Sa ii spuneti sa se spele pe dinti (daca e nevoie).. Comunicarea e esenta.

Va mai indemn sa iubiti. Viata, colegul de clasa, prietenul/prietena. Colegul de munca, si chiar politistul care iti da amenda (Bagami-as.....) Suntem o natie de oameni rai. Ranchiunosi. Si stiu ca, cu o floare nu se face primavara, dar va indemn sa fiti mai buni.

As putea sa va dau multe indemnuri, sa va spun eu cum mi-ar placea mie sa fiti, dar nu toti mi-ati intoarce favorul. Am nevoie sa stiu ce e de schimbat la mine. Si da, va indemn sa ma schimbati intr`un Valy mai bun..

Stiti ce fac eu, teoretic, acum?
Va indemn sa traiti.

Un comentariu:

Comentati aici..