sâmbătă, 9 octombrie 2010

La la la laaaaaalaa

Ieri am fost la alergat. Cu fiecare pas, apasat in cimentul rece, parca semne se ridicau si imi incalzeau sistemul. O usurare pleca din durerea pieptului de la aerul rece. Si un gand imi invada simtirea, dar doar pana la urmatorul pas. Miscarile de brate ma ajutau sa scap de ce nu-mi convenea din minte, iar respiratia.. Respiratia imi aducea aminte ca traiesc, ca sunt in putere si ca pot sa fac ce vreau daca "alerg" putin.
Mi-a facut bine. Am ajuns acasa si tot ce a trebuit sa fac, un dus, si sa imi schimb hainele, a fost la fel de revigorant ca si prima parte. Sa stai sub jetul de apa, si sa iti curga apa calda pe fata cu ochii inchisi, gandindu-te daca sa faci stanga sau dreapta cand apare urmatoarea problema, a fost tot ce mi-a trecut prin cap. Nu vreau sa stiu cine esti si ce vrei. Nu vreau decat sa fii langa mine. Vreau sa VORBIM, sa ne sfatuim, sa radem. Si nu vreau sa te vad. Vreau sa stai acolo. Sa apari cand vrei, sau cand vreau, si sa dispari oricand. Fii un inger, si nu un lucifer.

Ador ploaia..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..