miercuri, 27 ianuarie 2010

Dezamagire

Visez doar adevaruri
Caci viata,
E deceptie
Povara.
Oftez..
Caci ganduri negre ma cuprind
Si clipa trece..
Mi-e frig.
Conteaza suflul.
Eu nu-l mai vreau.
Conteaza clipa.
Dar a trecut.
Si nu mai vine.
Conteaza sufletul.
Eu nu-l mai am.
L-ai luat cu tine.
Dar nu mai esti.
Si nu mai vii.
Conteaza gandul.
Eu nu gandesc.
Decat cand dorm.
Acum sunt treaz..
Si nu am somn.
Conteaza sentimentele..
Ce-acum dispar.
Tu esti de vina.
Si stai.
Iar timpul trece.
Iar tu?
Privesti si taci.
Doar asta stii sa faci.
Mai nou ma minti.
Ma scoti din minti!
Si-atat.

2 comentarii:

  1. mai nou ma minti/ma scoti din minti/ Si-atat.

    oricat de dur suna, imi place.Parca te trezeste la realitate.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca realitatea e atat de dura.. Wb Andra.

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..