luni, 11 ianuarie 2010

Vorbele frumoase vin de la oamenii mari. (Pentru fiecare)

Conduc prudent. Imi pun centura si semnalizez. Zambesc si nu mai sunt ironic. Nu mai injur (atat de mult), nu persiflez, si nu mai iau pe nimeni la misto. Ma pun sa dorm devreme, si sunt cuminte. Beau mai putin, stau cu nepotii. Repet ce-am spus in postul anterior.. Ca m-am schimbat..

Sperand ca pe blogul meu intra multi dintre prietenii mei, si-n special doar oameni care merita sa citeasca ce scriu, am sa va spun vreo 2-3 secrete de-ale mele. Mi-ar placea sa cred ca nu mai intra oameni care, rad sau fac misto.. Si daca intra.. ii rog sa nu o mai faca.. Am standarde de-acum si uite ca.. Nu va mai vreau in viata mea. Pe unii dintre voi:D

Sfarsitul anului trecut mi-a adus multe surprize, multe necunoscute, multe intamplari.. A fost dupa cum am zis, anul schimbarilor, si mai ales sfarsitul mi-a adus multe lucruri neasteptate.. Anul nou l-am inceput in lacrimi. De tristete, pentru ca nu eram unde si cu cine vroiam sa fiu. De fericire, pentru ca aveam o mica parte din familie alaturi. De suparare pentru ca resursele sunt limitate, la o cifra foarte aproape de zero. Pentru ce a fost, si mai ales pentru teama cu care incepeam noul an nestiind ce ma asteapta. Si chiar mi-e frica de viitorul ce va deveni prezent.

Celalt secret e pentru oamenii care nu ma prea vad la fata zilele astea. Zambesc intr-una. Ba chiar lacrimez cateodata. Dragostea exista si sunt mandru pentru ca sunt in interiorul cercului celor care sunt indragostiti. Si da sunt baiat si recunosc asta. Ceilalti, care o simt si nu o recunosc sunt marii fatalai.

Cand am inceput postarea asta, nu stiam de fapt ce vreau sa scriu. Dar voi scrie, si sper sa aveti rabdarea sa cititi. Veti gasi cate putin pentru fiecare.. Si daca vreti, este un post "reflexiv" pentru fiecare in parte.. E ceea ce spun, cu sinceritate. N-am de gand sa mai tin in mine.

In primul rand.. N-am sa te sun. Oricat de mult TU iti doresti sau astepti asta.. Nu ma interesezi, desi si tu ai parte la schimbarea mea. Oricat de mica ar fi partea asta.

Secund, (not second) desi in mine se contracta muschii cand aud numele tau, e doar din reflex de-acum, si sper sa-mi iasa. Ce am simtit, s-a stins odata cu 2009. Tu nu citesti aici. Cu-atat mai bine.

In randul urmator, "Eu tu si restul lumii", stiu ca citesti. Nu te mai vreau pe blog.

Persoana care intra in viata mea, lasa semne si iese, e de respectat. Nu sunt ironic, ci doar imi ofer ofranda fata de tine. Cu "All i want for Christmas", mi-ai marcat sarbatorile. Multumesc de cadou. Imi e de folos.

Din ce in ce mai rar mi-aduc aminte si de tine. Mi-ai fost prieten special, dar chiar m-am schimbat. Si-oricum si tu. Alege acelasi drum ce l-ai avut pana acum, caci ai de castigat.

Am alaturi o persoana pe care.. nu ca poate nu o merit. Dar i-am gresit. Amicitia asta, e extraordinar de buna, cu mult mai buna decat o ciocolata. Dar sfatul meu e sa ramai la unul. ;;) Chiar daca vine mai rar pe acasa.

Si TU. Un Aterciopelados, cu El Estuche. Ai insemnat mult pentru mine. Scuze pentru.. Toate mesajele in timpul noptii. Sper sa dormi mai bine noaptea.. Si fii asa cum esti, caci esti perfecta, dar pentru altcineva. Eu am perfectiunea langa mine. Desi mie, mi-ar fi placut sa ramanem amici. Dar nu toate se intampla cum vrem. Si tu stii asta mai bine decat mine.

Alta TU, sigur nu citesti aici.. Dar nu ai cum sa nu apari in reflexii, caci ai fost parte din mine. Parte buna, rea, si logica la un moment dat. Mult timp, dar trecut. TRECUT.

Ana.. Ma refer la cea care nu citeste aici, multumesc pentru urarea de la multi ani si pentru faptul ca m-ai sunat si m-ai ascultat.. Aveam nevoie de asta in perioada aia.

Prietena mea de la distanta.. te recunosti? Mai lasa scoala, mai lasa meeting-urile si fa-ti timp pentru tine. Relatiile la distanta nu merg, crede-ma pe cuvant. Multumesc ca, mereu cand si daca te sun ma asculti. Multumesc, pentru faptul ca de fiecare data cand vrei sa imi zici ceva, ne rezumam la discutii despre mine si nu te superi. Multumesc pentru sfaturi..

Piu. :D Proasto.. Nu stiu cum, de ce ai aparut si de ce esti aici. Dar prieteni d-astia imi mai doresc.. Ai grija si de tine.

Bub.. Ma intrebai de ce stau cu tine, desi credeam ce crezi tu ca, credeam. Dar spuneam ce spuneam doar pentru a te face sa te ridici peste ce doar spuneam. Stateam cu tine pentru ca stiam, sau cel putin simteam ca o sa ajungem impreuna la starea in care suntem acum. Impreuna putem face tot ce este necesar pentru a fi fericiti. Ceea ce simt pentru tine este cu mult peste fiinta mea. Spun asta dupa ce am iubit cu adevarat.. Si ce simt acum este peste iubire. Fii asa cum esti..

Iar eu? Sa fiu si eu cum sunt acum, caci ma indrept spre bine. Ce am acum ma multumeste, si nu imi trebuie mai mult. Nu stiu daca merit mai mult, dar nici nu sunt curios sa aflu. Mi-aduc aminte ce s-a intamplat ultima oara cand am vrut sa stiu daca se poate mai bine. Am dat cu piciorul la tot. Acum, am prieteni, am iubita, si per total mi-e e bine. Raman la stadiul asta, si nu stric tot, nu stric nimic. Sa imi aduc aminte ca nici macar nu m-am chinuit prea mult sa obtin ce am acum, ci aproape ca totul a venit de la sine.

Vorbele frumoase vin de la

oamenii mari.

4 comentarii:

  1. Pentru fiecare ai pastrat ceva, bun rau sincer nici nu cred ca mai conteaza. Si totusi fiecare te-a influientat. Da, te-i schimbat. si te iubesc asa ... esti al meu bub :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti oamenii astia, tot ce ti-au oferit si ti-au luat ei te-a schimbat intr-un fel sau altul, e normal sa te fi schimbat... :)

    Ideea acum nu e sa analizezi prea mult, ci sa savurezi perioada prin care treci :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa nu fie DOAR o perioada, pentru ca simt ca e VIATA in sine. Nu mai dau cu piciorul.

    RăspundețiȘtergere
  4. FRUMOS - m-am strecurat si eu "pe aici" in speranta ca fac parte din categoria "oamenilor speciali" care merita sa citeasca ceea ce scrii :)
    ... frumoase randuri...

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..