marți, 27 iulie 2010

James Blunt - Shine on!

Shine on

Tot ce cer, este ultimul dans, si il vad in ochii tai, in ochii tai..
Aceleasi miscari vechi, o noua poveste de dragoste mi-ar trebuie, iar mie mi-ar trebui aceleasi minciuni vechi.
Dar eu cant: Straluceste! Doar straluceste! Caci apoi toate minciunile vor disparea. Vor putea tipa si urla ca au fost dati afara, dar noi am platit pentru norul asupra caruia dansam! Asa ca straluceste, doar straluceste, cu zambetul tau stralucitor precum soarele, caci ei sunt doar sclavi ai zeilor pe care i-au creat, iar noi doi, am stralucit, am stralucit!
Si cand tacerea zgarie ultimul "la revedere", cuvintele de care am nevoie, sunt in ochii tai, iar eu voi canta: Straluceste mai departe, doar straluceste, caci in ochii tai, toate vor disparea, si vor tipa si urla ca au fost dati afara, dar am platit pentru norul pe care dansam, si straluceste, doar straluceste, cu zambetul tau, la fel de stralucitor ca soarele, caci ei sunt doar sclavi ai zeilor pe care i`au creat, iar tu si eu, am stralucit!.. Am stralucit!
Asa ca STRALUCESTE! Doar STRALUCESTE.. Inchide ochii si toate vor disparea.. Ei pot tipa si urla ca au fost dati afara.. dar am platit pentru norul pe care dansam.. Asa ca straluceste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..