sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Partea neconventionala a Medgidiei, dar in curs de schimbare.

Astazi facem geografia Medgidiei.. Incepem "numerotarea" cartierelor.. iar eu ma voi opri, la momentul potrivit, la unul dintre ele, si incepem:
Zona nord-Balada, Intim-Bicaz, Gara-Siloz. Berarie, Unitate-Vs-uri, centru, Posta, Spital-Catanga, Hidrofor, coboram spre centru din nou, mergem pe la Sindicate, Cimentul, si urcam iar spre Ali-Baba.
Ma uit acum si citesc toate cartierele astea, si nu ma gandeam ca sunt atatea.. si sunt sigur ca am omis cateva, intre ele.. Facem analiza pe text si observam ca fiecare dintre cartierele astea, reprezinta ori un edificiu, ori numere de blocuri, ori o cladire.. Toate, mai putin Ali-Baba. Pai de ce?
Pentru ca Ali-Baba nu e un cartier normal al orasului Medgidia. Ali-baba e cartierul non-conformist al orasului, unde tiganii merg pe strada fara sa le fie frica de politie, si e ciudat, mai ales ca ei incalca legea mai mult decat ceilalti (sau asta ne place noua sa credem), ca ei fura, ca ei sunt batausi, ca fura, injura si fac tot felul de fara de legi, nu? Daca vine la mine cineva si imi spune asta, eu roman fiind, nu il cred. De ce?
Era 17:00 seara si imi suna telefonul.. Raspund, fratele Samica, care se ocupa cu, crestinii de origine turca din Medgidia ma invita la o intalnire la el acasa, asta pentru ca stia ca imi doresc mult.. sincer ma simteam rau, toata ziua am avut un gol in stomac, dar am ales sa merg impreuna cu un prieten, si el frate din biserica. Ma asteptam sa vad acolo oameni mirosind urat, murdari pe picioare stiind ca e noroi pe strazi, care sa nu stie sa lege doua cuvinte, nici in romana, sau poate nici in turca.. in fine, ma asteptam ca ceva sa nu fie ca la biserica, ci ma asteptam sa fie ceva neconventional. Am ramas uimit cand ne-am rugat, am fost atins de rugaciunea care s-a spus.. "Doamne te rog FRUMOS".. Eu nu sunt mare credincios, dar ascult rugaciunile altora si incerc sa le calauzesc spre inima mea, si e printre putinele dati cand aud "te rog FRUMOS".. Toata lumea era civilizata, se discuta linistit, fara tonalitati ridicate, iar cand vorbea Samica toti erau numai ochi si urechi.. Nu ma asteptam la atata educatie, la atat interes, la curiozitatea aia.. si tind sa cred, daca nu cumva sunt aproape sigur, ca Dumnezeu lucreaza in inimile lor, in viata lor, in casele lor si in cartierul Ali-Baba. Si pentru asta m-am rugat si eu in seara asta, si, va indemn si pe voi sa faceti ca mine.. pentru ca Ali-Baba are nevoie de Dumnezeu.. dar El nu ne da, daca nu ii cerem..

In alta ordine de idei.. dupa cum am spus, ziua asta e speciala pentru mine si pentru ca..:

Astazi l-am recunoscut pe Isus ca Domn si Mantuitor.. L-am primit in inima mea, si sunt mandru de asta.

Domnul sa fie slavit, si fratele Samica, impreuna cu sotia lui, Luminita, sa fie binecuvantati.

5 comentarii:

  1. Minunată mărturie! Bine ai venit în familia Domnului frate Valy!
    Te iubesc, tinere!
    Esti special!

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnul Dumnezeu sa te binecuvanteze Valy!

    "Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de gura ta; cugetă asupra ei zi şi noapte, căutând să faci tot ce este scris în ea; căci atunci vei izbândi în toate lucrările tale şi atunci vei lucra cu înţelepciune. Nu ţi-am dat Eu oare porunca aceasta: „Întăreşte-te şi îmbărbătează-te”? Nu te înspăimânta şi nu te îngrozi, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine în tot ce vei face.” Iosua 1:8,9.
    "Fiule, nu uita învăţăturile mele şi păstrează în inima ta sfaturile mele! Căci ele îţi vor lungi zilele şi anii vieţii tale şi-ţi vor aduce multă pace. Să nu te părăsească bunătatea şi credincioşia: leagă-ţi-le la gât, scrie-le pe tăbliţa inimii tale. Şi astfel vei căpăta trecere şi minte sănătoasă, înaintea lui Dumnezeu şi înaintea oamenilor. Încrede-te în Domnul din toată inima ta şi nu te bizui pe înţelepciunea ta! Recunoaşte-L în toate căile tale, şi El îţi va netezi cărările. Nu te socoti singur înţelept; teme-te de Domnul şi abate-te de la rău! Aceasta va aduce sănătate trupului tău şi răcorire oaselor tale. Cinsteşte pe Domnul cu averile tale şi cu cele dintâi roade din tot venitul tău: căci atunci grânarele îţi vor fi pline de belşug, şi teascurile tale vor geme de must."
    Proverbe 3:1-10

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Vali,
    Tu esti dovada vie ca nu doar alibaba are nevoie de Dumnezeu ci mai toata Medgidia. Si eu ma bucur alaturi de tine pentru decizia luata unindu-ma cu tot cerul care se bucura cu tine si pentru tine.Chiar daca emotia a fcut sa-mi piara inspiratia de moment,chiar nu mi-as dori sa vb din inspiratie ci sa iti arat inima mea care se bucura ca l-ai gasit pe Mnatuitorul. Ma bucur ca ai raspund chemarii Tatalui si ca ai ales sa fii fiul Lui ,parte din familia Lui. As fi onorat si foarte bucuros sa imi spui cum pot fi alturi de tine si cum iti pot fi de ajutor in calatoria ta alaturi de Domnul!
    Fii binecuvantat!
    CORNELIU SERDENCIUC.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frate pastor, apreciez mesajul, si multumesc pentru tot. Credeti-ma ca Dumnezeu a lucrat prin madularele bisericii din Medgidia pentru a ma cerceta si a ma aduce pe mine mai aproape de El.
    Sper sa am timp sa discutam mai mult, si sper in continuare sa urmariti blogul. Pace multa si Domnul cu dumneavoastra si familia dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=822qXnH7Y0A
    Ce face Dmnu din tigani,Slava Domnului

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..