joi, 6 ianuarie 2011

Dezvoltare psihica.

Ma simt confuz. Din toate punctele de vedere.. Sunt ca o jucarie noua, dar care nu place. O sa imi iau si o telecomanda.. Stiu eu de ce.

Feliz Navidad.. to all of you.


Cautam raspunsuri. In medicina, in viata.. in ORICE. Cateodata, raspunsurile pe care le cautam, sunt chiar sub nasul nostru. Sau sub o miiica pojghita de cautare. Alteori, gasim raspunsuri la care nici nu ne-am dat seama ca am pus intrebari. Cateodata, raspunsurile ne prind prin surprindere.. Uneori, gasim raspunsurile la intrebarile noastre, sau la cererile noastre, dar nu vrem sa credem ca despre asta e vorba.. Si ignoram.. Iar de cele mai multe ori, daca nu cumva de fiecare data, raspunsul intrebarilor noastre initiale.. Ridica o multitudine de alte intrebari.

Cand aveti intrebari, si vreti raspunsuri, lasati capul jos, inchideti ochii si rugati-va Lui. Cand primiti raspunsuri de orice fel, intrebati-L pe El. Poate chiar asta a vrut sa zica. Planurile lui, nu sunt planurile noastre.

Mi-ar placea.. Cuvantul meu sa vi se impregneze in minte, si sa intelegeti adevaratul inteles.. As vrea..

Un comentariu:

  1. "Căci în El(Isus Cristos) avem viaţa, mişcarea şi fiinţa"
    Faptele apostolilor 17:28

    "Căci în El(Isus Cristos)aţi fost îmbogăţiţi în toate privinţele, cu orice vorbire şi cu orice cunoştinţă." 1 Corinteni 1:5

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..