marți, 10 ianuarie 2012

Mi-e dor de..

Mi-e dor de o noapte plina de somn.
Mi-e dor de mare.
Mi-e dor de inspiratie pentru a scrie mai frumos.
Mi-e dor de un concert Proconsul.
Mi-e dor de un zambet sincer.
Mi-e dor sa fiu iubit.
Mi-e dor sa cant fara sa imi spuna cineva ca falsez.
Mi-e dor de un prieten.
Mi-e dor de o joaca naiva care se termina cu cearta.
Mi-e dor de v-ati ascunsea la coltul blocului.
Mi-e dor de Dacia mea galbena.
Mi-e dor de un film care sa imi provoace zambet. (si lacrimi)
Mi-e dor SA PLANG in hohote!
Mi-e dor sa iubesc!
Mi-e dor sa nu imi fie teama ca minti.
Mi-e dor sa am timp sa stau in cada cu apa fierbinte.
Mi-e dor de adolescenta.
Mi-e dor sa nu imi spuna cineva ce sa fac, ci sa fac ce vreau eu sa fac.
Mi-e dor sa merg cu trenul.
Mi-e dor sa mananc mancare facuta de mamaia, si-mi e dor de ea.
Mi-e dor sa dansez fara teama ca se uita cineva la mine sau ca par penibil.
Mi-e dor de munte (desi n-am mers niciodata acolo).
Mi-e dor de doamna profesoara de engleza.
Mi-e dor si doare..

Tie de ce iti e dor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..