marți, 10 august 2010

- N I M I C -

Tu esti fum de tigara,
Tu esti o masca de ceara
Tu esti o privire dintr-o umbra
Esti o tacere deasa si lunga

Tu esti un tren care nu mai pleaca.
Esti un peste care se ineaca
Tu esti o scrisoare ce moare-ntrun plic..
Eu.. eu.. eu.. nu sunt nimic.

Tu, tu ai o scama pe o franghie..
Tu ai un tatuaj pe sub o unghie
Tu ai un dictionar de vorbe goale,
Si`o privire, calda si moale

Tu ai repulsie fata de goange
Tu ai o colectie de falange
Si ai o pasiune pentru vid..
Eu.. eu.. eu.. nu am nimic..

Tu.. tu vrei sa salvezi delfinii,
Tu vrei sa se simta acasa strainii
Vrei sa creasca copaci pe casa
Si sa reciclam calciul din oase
Tu vrei sa pleci cat mai iute din tara
Tu iti doresti o moarte usoara..

Tu ai vrea sa fie tot timpul seara
Tu vrei sa indulcesti luna amara
Vrei sa cerni aur din nisip..
Eu... eu... eu.... nu vreau nimic care sa te alunge
Nimic care sa te doara,
Intr-un cuvant.. Nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..