marți, 1 decembrie 2009

Mi-e dor de ce`ai putea sa fi.. dar n-ai ajuns acolo. Mi-e dor de unele promisiuni, dar ne-am reintoarce unde n-am vrea. Zambesc a prost. Dar tu nu stii. Zambesc a fraier. Si rad tampit.
Mi-e dor de un miros.
Mi-e dor de-un zambet.
De un alint.
De un sarut.
De-o mangaiere.
De un sunet.
De ce-nsemni tu.
Dar timpul trece si`i tot mai usor sa trec. Mi-era greu. Si nu sa trec deasupra ce a fost. Ci mi-era greu sa scriu. Nu stiam ce.
In seara asta am baut. Si am vorbit despre ce era de vorbit. Despre ce cu greu am incercat sa uit si n-am reusit. Despre ce nu am vorbit pana acum ci doar am incercat sa dau uitarii. Despre ce nu m-ai ajutat deloc sa uit. Despre ce am plans timp indelungat. Despre ce zambesc acum, desi imi bate tare inima. Despre..

Rad. Si scriu ca stiu ca esti acolo. Dar nu stiu daca imi pasa. Rad. Ca viata merge inainte, cu greu sau cu usor. Adulmec viata. Caci am invatat sa fac cerculete in seara asta. Respir mai greu, caci am baut un vin bun. Imi tin respiratia pentru ca am gaze. Sunt sincer, pentru ca Alina, persoana de langa mine, merita asta. Si rad pentru ca.. sunt somehow high. Mi-e bine in seara asta.. Si ma bucur ca "Am vorbit" SINGUR. Noapte buna.

Un comentariu:

Comentati aici..