marți, 8 decembrie 2009

E pentru voi.

Ceva frumos, cum n`ai vazut. Impatimit al viselor dar.. nici acolo nu gasesti. Un argintiu.. mult mai frumos decat al fugilor de alb. Un zambet.. Mai ceva decat al dragostei. Un gand bun. Cu mult mai clar si de inteles decat al mamei tale. O imbratisare adorabila. Mai calda decat a nepotelului pe care il iubesti atat. O lacrima ce vrei sa curga, de fericire si de dor. Mult bine, multa caldura, multa iubire si un sentiment cum numai in Decembrie gasesti. Ganduri bune, vise placute, dorinte indeplinite, zambete si chicoteli. Fericire adevarata si nici o umbra de suparare luna asta.. Cu tot ce pot, te-ajut. Sa fii iubit/a, sa ai ce vrei, si tot ce imi doresc, pe bune, si mult mai mult, sa ai. Caci nu-mi vreau raul.. te strang in brate, si iti pup fruntea. Te tin de mana si-ti zambesc. Iti cant colinde daca vrei.. Iti scot catelul la plimbare. Stau nemiscat o ora.. Cere-mi o poezie. Sau vrei sa te duc undeva. Doar spune-mi si daca pot, te-ajut. Am chef de tot acum.. E luna in care invat.. sa fiu mai bun
Sarbatori fericite, dragi cititori..
Va multumesc ca.. ma cititi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..