joi, 24 decembrie 2009

Singur pe drum..

Sunt frant.. Infrant. Vad.. Si simt cine-i langa mine. Acum adevaratele suflete imi dau tarcoale. Nu rautatea, nu invidia, nu parsivitatea. Nu.. Nu-mi e bine, dar merg mai departe. Respir pe gura. Zambesc ironic si mai ales, cu greutate. Imi scarpin scalpul. Scrasnesc din dinti. Incerc relaxarea. Chiar nu pot singur. Dar nimeni sa ma stranga-n brate. Nimeni sa imi zambeasca sincer. Sa impartim un gand si o imagine. Oftez.. Mi-e de de vremuri bune.
Mi-e dor de caldura mamei mele.. De zambetul cu care totul trece. Se sterge iremediabil fiecare gand trist, ori lacrima sarata. O vreau sa ma trezeasca dimineata sa ma certe.. Sa-mi dea sa mananc ce nu imi place. sa fac exact cum spune ea, desi nu-s de acord. Am sa ma pun sa dorm, sa o visez.. Caci ea nu-i aici sa`mi spuna c-o sa fie bine.
Dar sper sa fie. O sa vina un nou an, caci Mosul Craciun cu siguranta m-a uitat. Si pan` la urma.. Oricum n-am fost cuminte. Cu ganduri bune pentru mine intr-un nou an, dar triste. E o perioada intunecata, care cu greu trece. Dar se va scurge, caci asa se intampla mereu.. Ce ganduri negre.. Ochii mari, cu ceasul ticaind, si inima zvacnind in mine, promit!.. Ca n-am sa ma opresc.

6 comentarii:

  1. Oftezi si privesti inainte... ti-e dor, si totusi asta nu trebuie sa te opreasca din a parcurge drumul pe care l-ai ales.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu totul e multumitor mereu... dar desii nu iti e bine te multumesti cu asta. Fa ceva, actioneaza in vreun fel si poate vei reusi sa iti fie mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai fost cuminte, in felul tau.
    vine mosu'la fiecare
    si daca nu apuc, iti zic de pe acum
    Craciun Fericit ! si poate asa mai crezi si tu;))
    :* >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. happy christmas! :)
    odata si`o data o sa gasim si noi fericirea..

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Anonim. :) Sper sa o gasim, mult mai repede decat speram. Sau poate cine stie, am gasit`o dar de fapt nu realizam asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu niciodata nu vei fi singur :)

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..