sâmbătă, 19 decembrie 2009

Despre ce se intampla.

Ce inseamna atunci cand zambesti mereu, si nu ai decat un motiv, acel motiv fiind o prsoana de sex opus, care la randul sau zambeste FIX din acelasi motiv? E un cerc vicios.. Cum se numeste cand se intampla lucruri minunate, care nu iti pot influenta starea decat intr`un mod placut si bun, facandu-te sa te simti minunat? Mai tare decat iarba, bautura, sau orice viciu, mai puternic decat orice gand rau, ori trist. Sper sa imi intri in reflex mai tare decat am in reflex sa respir. Ai intrat in viata mea.. Si chiar daca intr`o trista zi vei fi trecut, vei ramane ca, cel mai frumos lucru ce mi s-a intamplat vreodata dar s-a terminat trist. Iar daca nu, ceea ce`mi si doresc de fapt, vei fii ceea ce esti.. Cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.
Esti fix opusul unui gand pe care speram sa nu`l am. Stii ca nu imi aduci un zambet, ci gandindu`ma la tine, esti zambetul in sine. Nu cred ca zbor, ci doar plutesc. Am incredere in ce insemni si vreau sa`mi recapat increderea in mine, si de asta am.. Nevoie de tine. Esti aici? Cu siguranta. Si te indemn sa stai aici.. Si fiindca vreau, atunci incerc, Contribui, lupt. Te vreau asa cum esti.. Cu predicat cu tot.

Un comentariu:

  1. Cu predicat cu tot... asta mi-a placut
    hei, long time, no see...da blogul tau nu-mi scapa niciodata :)

    RăspundețiȘtergere

Comentati aici..