sâmbătă, 8 august 2009

.. (2)

Nu am sa creez cate un car alegoric pentru fiecare membru/user, sau pur si simplu cititor care posteaza vreun comment, dar totusi e primul, si din punctul meu de vedere merita puuuutina atentie. Incepand cu inceputul, ca doar asa face toata lumea dictez ca din punctul meu de vedere cioran este pentru cei slabi, este de initiere, si ca sa fiu nesimtit, doar de design.
Privesc superficialitatea cu superficialitate, atat timp cat NIMENI nu isi da seama ca din nimic se naste mult. Si daca din ce am zis pare ca ma contrazic, avand in vedere ca spun deja asta, inseamna ca nu e asa. Citeste printre litere macar daca printre randuri ti se pare greu. Nu vad superficialitate pe unde ma invart, si daca o vad, o ignor, iar in cel mai bun caz, scuip pe ea. Da, nu am un grad ridicat de simtire, atat timp cat nesimtirea mi se pare succinta si interesanta. Apropo, zicea cineva ca “Primul om care a preferat sa injure decat sa dea cu piatra poate fi considerat inventatorul civilizatie” (S. Freud). Mare om, mare caracter (ironic).
Probabil ca ne putem conflicta in argumente pana poimarti pe 32, privind din prisma ta (Fan Cioran), si opus a mea.. Care am trecut de mult peste el si mi se pare ca este pentru cei mediocri. PANA MEA. Consider ca fiecare are dreptul la opinie. Si daca aleg sa ma exprim fix cum o fac mereu, pentru ca este un blog ce-mi apartine si am dreptul la libera comunicare, ti se pare ca sunt, sa zic pueril? Desi atinge scopuri de multi uitate, sau negandite, poate!, as vrea sa fie si sa ramana scris pentru toti cei de`o varsta.. Varsta vietii.
Studiile mele.. O sa sune de cartier dar.. doar o scoala profesionala, nemuncita, cu spaga si transpiratie. Tinichigiu Vopsitor Auto. Si da, uite ca ma mandresc cu asta.. And by the way, imi rezerv dreptul de a te intreba atunci: De unde crezi tu ca se reflecta `genialitatea mea` … care practic e nula. E doar medie, in raport cu ce creiere nefolosite exista in marea noastra comunitate. calculezi ca… Toti sunt oligofreni? Pai sa facem ceva in privinta asta..
Si ca sa filozofez: Degeaba simti ca esti daca nu esti decat in ochii tai..
P.s.: Tu cine esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..