sâmbătă, 8 august 2009

..

Nu trebuie sa vrei nimic altceva decat nimicul care e in tine.
Dar daca`l ai de ce sa`l vrei Ciorane? In pana mea.. De ce sa te multumesti cu el? Facem analiza pe text acum, ca zice lumea despre tine ca esti un mare filozof. Nu esti, n-ai fost.. Sau ai fost pentru incuiatii din Romania. Pentru cei ce spuneau prin 95 ca a murit tatal lor, cei ce te-au ridicat post-mortem.. Stiai cuvinte, stiai sa le legi cu un dublu sens, si inteles unic, deci filozofai, dar mediu, sa nu spun mediocru.
Luam exemplu, marele meu idol : Spune-mi şi voi uita, arată-mi şi poate îmi voi aduce aminte, implică-mă şi voi înţelege!
Cine imi traduce ii dau o inghetata. Vreau oamenii inteligenti care inca n-au depasit era Cioran, care asculta acolo unde hoarda ii induce, care cauta cunostinte intre cei ce nu cunosc. Si totusi cand oferi si ceilalti sunt prea orbi sa vada, cand dai tot `din casa` si nimeni nu vrea, ne intrebam de ce suntem, noi ca tara, si popor atat de inapoiati. Pentru ca nu stim cand sa profitam de evenimentul care ne poate marca viata. Si nu vorbesc de timpul prezent. Ma refer la razboaie in care n-am vrut sa luam parte decat fatarnic, la batalii si la toate cele. Facem comparatie intre istoria noastra si cea a unei tari, mari, sa spunem.. Italia sa spunem Germania, America. Pai frate nu suntem nici macar zero. Si in incercarile noastre de a-i ajunge, in loc s`o facem step by step, a.k.a. pas cu pas, nu, ii dam cu salturi de ne duce vantu inapoi, cu mult inapoi de locul de unde am facut lansarea. Ziceau Parazitzii: Dansul pulii mele un pas inainte doi inapoi.
Am vorbit de oameni mari, de tari mici, nu cred ca cineva a inteles rostul.. Vorbesc despre prezent.. Si cred ca am sa ma stric.. Sau macar in perioada asta in care toti ce ma cunosc asteapta sa dezvolt din nou acel EU genial, am sa cobor la alt nivel, unul de curand descoperit si`o sa petrec. De ce? Pentru ca ma face sa ma simt mai bine decat sa spun si sa vorbesc in speranta ca va fi acolo in desis o persoana care sa`nteleaga sa asculte ba chiar sa ii placa ce spun. Ce copii oligofreni.

Apropo, Budisteanu. Te admir si tie iti datorez nu doar 600 ron de care n-am uitat, si de care stiu ca o sa imi zici ca n-ai nevoie. Iti datorez un dram de inteligenta, de lectie de viata si de ce nu, de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..