sâmbătă, 8 august 2009

Comun..

Ti s-a intamplat vreodata sa mergi pe strada sa vezi o persoana de sex opus care practic iti taie rasuflarea? Si pentru ca n-ai timp si grad de contradictie nu ai de unde sa stii si nu cunosti spui clar, si din inima ca e persoana perfecta. Vrei sa te bagi in seama sa ii spui ceva dar nu ai curaj, vrei sa te uiti si sa ii zambesti si fixezi omu in sinea lui, dar NU SE UITA. Probabil ca are alta treaba, probabil ca are pe cineva, probabil ca nu are timp sa se uite, sau poate ca te-a vazut inainte si nu e interesat(a). Si treci mai departe, si iti spui ca data viitoare te bagi in seama. Dupa 10 minute normal ca uiti. Se face maine, si te duci sa-ti faci cumparaturi in nush ce market mare si: Coincidenta! E acolo. Si stai la coada si incerci sa te inghiontesti cu lumea sa ajungi mai aproape. Si esti chiar in spate.. dar.. N-ai curaj. Lasa! Poate data viitoare.
Mi s-a intamplat si mie, de cateva ori. Tin minte chipuri. In Metrou, in trolee. De fiecare data gaseam motive.. Ce sa-i zic? Lasa maine. Maine: Ce rost are? Daca nu vrea? Poimaine: Eu si asa nu stau mult in Bucuresti. E degeaba. Mi s-a intamplat in Medgidia: Mergeam eu linistit cu vesnicul 30/h cu muzica tare, si ma uit pe strada.. 2 sprancene perfecte, 2 ochi caprui, si un fel de incruntare sprintena, care`si vede de treaba. Eh.. sunt cu masina. Lasa ca e orasu` mic, daca e ceva, data viitoare. Dupa 2-3 zile, eram la picior si trec pe langa ea. Din nou sprancenele care si-acum ma fascineaza.. Din nou, trec si zic ca daca o vad data viitoare, chiar daca sunt cu masina, opresc si o intreb de sanatate. Dar stii ceva, dragule cititor? Nu mai e nevoie. Pentru ca e o lume mica. Si am vorbit si chiar ne intelegem. De asta internetu`i sfant. Nu stiu cum prin ce modalitate, am dat add unui id`u. Era ea, repet era strict neintentionat.. Dar regret ca inca nu am dezvoltat acea latura din mine care sa aiba acolo acea picatura de noroc pe care`o capata dupa 4 litri de bere.
Sfatul meu: Sa cautam sa nu mai facem pasul inapoi. N-avem de pierdut, ci doar de castigat. Poate chiar si-o palma peste fatza. Mai aflati o calitate (stie box). Ma amuz…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..