sâmbătă, 8 august 2009

Mieji de seminte

Mi s-a spus ca pentru fiecare clipa de fericire, pentru fiecare lucru bun si placut din viata trebuie sa platim.. Asta e cursul vietii.. Mai devreme sau mai tarziu viata ne cere ceva in schimbul momentelor de fericire.. Acum sunt fericit, ma simt implinit si simt ca nu imi mai trebuie NIMIC decat ceea ce am. Sper sa fi platit pentru asta, desi.. doar sper. Ma bucur de ceea ce am, si am invatat sa nu intreb de ce.. M-ai invatat sa ma multumesc cu asta fara sa pun prea multe intrebari. Si desi nu esti de acord, eu tot “Carpe diem”, pentru ca inconstient asta imi spui sa fac.. As sacrifica orice, si oricat oricand si oriunde ca sa nu traiesc cu teama ca ceva din ce se intampla ar putea lua o intorsatura ciudata.. urata, trista.
Ma fericesti cu fiecare respiratie a ta, cu fiecare privire, si clipire.. Cu fiecare moment in care ma iei in brate sau ma saruti.. Oftez.. Inchid ochii, te vad.. apoi zambesc. Este un intreg ritual, un obicei.. Imi place sa te vad zambind, sa te mangai sa te privesc. M-ai invatat sa am rabdare.. sa traiesc, sa fiu trist si fericit, sa fiu suparat si cu un zambet sa imi treaca tot. Te-am invatat sa ierti. Sper doar, sa te pot invata sa iubesti. E sentimentul inaltator care abunda in fiecare particica. In suflet, in gand, in toate firele de par si in degetul mic de la piciorul drept. Si in celelalte. Ma intreb, daca, desi iti tot repet si iti spun ce simt pentru tine, daca realizezi asta. Probabil ca tu mai mult decat ORICINE nu ai vrut sa se intample asta.. Dar nu te poti opune.
Te-as tine de mana, mergand cu fata la tine si spatele la lume, privindu-te in ochi. Te-as mangai pe obraji si buze, m-as juca in parul tau si as alerga prin mintea ta. As zambi, exact cum o fac. Ti-as spune ca te iubesc.. Te-as saruta, te-as musca si m-as juca cu mainile tale.. Ti-as spune ca ma gandesc la tine, chiar daca sunt langa tine. Mi-ar fi dor de tine dupa 5 minute dupa ce am plecat de langa tine. Te-as strange in brate si nu mi-ar trebui mancare ori apa. As fi dedicat tie, fara vreo retinere, ori alte ganduri care nu te cuprind.. Ti-as spune sa ai grija de tine, si sa fii cuminte. Te-as tine in brate sa te simti in siguranta, sa poti adormi.. Ti-as face mieji de seminte, si ti-as spune sa nu te mai alinti ca un catelus.. ti-as sopti la ureche cel mai sincer te iubesc. Te-as pupa pe obraz.. M-as plimba cu tine pe strada in frig la 12-1 noaptea.. Ti-as spune sa nu zambesti cand stiu ca zambesti, si te-as suna sa iti spun ca te iubesc.. o sa iti dai seama la momentul respectiv.. Si nu trebuie sa imi multumesti pentru asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..