sâmbătă, 8 august 2009

Fericirea..

Sunt fericit! Si ma simt bine! Sensul vietii l`am descoperit, intalnindu-te pe tine. Cand eram mic, priveam spre soare.. intrebandu`ma ce e fericirea.. acum stiu sunt baiat mare… Fericirea`i un lucru marunt, e o aripa care vibreaza, fericirea`i un lucru mic, un pitic ce danseaza.. Santana… Ideea mi-a venit citind o poezie, in care o albina-mi da raspunsul.. Restul e fantezie.. Sunt fericit, si ma simt bine.. Sensul vietii l-am descoperit intalnindu-te pe tine..
Stii sa plangi, pentru mine, atunci cand ma pierzi, stii sa iei de la mine, ce`i mai bun.. Si-apoi sa pleci, stii sa spui vorbe pe care nici tu n`ai cum sa le pierzi, stii sa ma faci sa mai sper.. Chiar si atunci cand totul e la fel.. In impas, totul e la fel.. Cum altfel? Te-ai schimbat, visul meu nu s-a terminat.. Stii sa astepti pana cand am cazut la pamant. Ceri orice pentru tine! N`o sa`ti dau ce nu am.. Totul e la fel.. cum am lasat. Neschimbat! visul meu nu s-a terminat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..