sâmbătă, 8 august 2009

Praf de stele

Au fost o vreme impreuna, si-aveau atatea zeci de ganduri, sa-ti spun povestea lor iubito, dar tu citeste`o printre randuri. Ar fi trecut neluati in seama, cu traiul lor cel fara vina, chiar daca eu stiam ca ascunde si fantezie si rutina… Dar unde dragoste nu e, nimic nu e, nici soare nu`i nici viata nu`i, iar eu ma simt al nimanui.. Dar unde dragoste nu e, nimic nu e, nici soare nu`i nici viata nu`i acolo unde nu esti tu..
Au fost o vreme impreuna, doua straine emisfere, calatoreau acei doi tineri, prin anotimpuri efemere. De la prieteni de la rude, luau luminis cu imprumut, stiau mai bine ca oricine, sa le transforme.. in trecut. Dar unde dragoste nu e, nimic nu e, nici soare nu`i nici viata nu`i iar eu ma simt al nimanui, dar unde dragoste nu e, nimic nu e, nici soare nu`i nici viata nu`i, acolo unde nu esti tu.. Acolo unde nu esti tu..
Si imi aduc aminte: Mama, te rog te rog te rog du-te si spune`le sa cante melodia aiaa.. ca imi place, hai mama ca esti nasa, eu sunt nasu mic, hai mami te rog, te roog.. o melodie in seara asta atat. Si melodia incepe: `De la nasa pentru nasu mic, te iubesc puiu mamii` Si aveam 6 ani.. si imi placea melodia asta la fel de mult cum imi place acum la 21. Si au aparut, 3rei sud esti, au aparut N&D, Andre, Au aparut Linkin park, si Evanescence, au aparut Flobots, au aparut Inna si Mafia, sau alte formatii.. Dar ce e vechi e bun. Oldie but goldie.. Sunt si chestii noi si bune.. Vezi un MTX JackHammer, vezi un Lg Viewty, vezi fiecare secunda noua care trece..
Apropo, sunt Vali, tipul care trece prin lume fara sa fie bagat in seama si fara sa bage lumea in seama.. Nu`l vezi dar il auzi, nu`l cunosti dar ti`ai dori. Privesc superficialitatea cu importanta, traiesc pentru ca nu am ales sa traiesc poate, si nu incerc sa par a fi emo memo. ;)) Asa simt acum.. I`ll catch up with you later.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..