sâmbătă, 8 august 2009

Melancolie, sa ii spunem

Sunt melodii care dupa sute de ascultari inca imi provoaca tremurul ala de racoare in fiece vena si particica a corpului. Inca zambesc, cand imi aduc aminte de ceva curat si pur, ori de un gand smecheresc, de un zambet din cauza unui vers, de un suspin de dor, sau, de ce nu o lacrima pura..
Exemplu de melodie: Bosquito - Tu esti iubita mea, melodie la care voi scrie versurile in timp real, in care ascult melodia, deci orice greseala, sa imi fie scuzata. Ulterior voi pune un link de pe Youtube. Cei care vor vedea videoclipul, fiti pregatiti pentru o drama, reala in viata unora, o drama de neevitat, trista.. Si daca varsati o lacrima, care cu siguranta o sa fie sincera, da`ti un comment. Un simplu punct e de ajuns. Doar sa stiu ca mai avem inimi. Deci, dupa cum urmeaza..
Tu esti iubita mea, cu parul de tei.. Soarele a inrosit s-a simtit rusinat de splendoarea ochilor tai..
Eu sunt iubitul tau si aripi imi cresc.. Al meu suflet e treaz, tu ma duci la extaz si traiesc doar ca sa te privesc.. Daca maine ai pleca, in bucati m-as sfarama.. Nici un sens n-as mai avea..
Tu esti iubita mea, de luni pana luni.. De cand luna s-arata pan` la primul luceafar, facem dragoste ca doi nebuni, eu sunt iubitul tau, duhul tau pazitor, daca te-ndepartezi eu ma mistui de dor si mi`e sete de tine de mor………. Daca maine ai pleaca… In bucati m-as sfarama.. Nici un sens n-as mai avea..
Daca maine ai pleca… in bucati m-as sfarama.. nici un sens n-as mai avea.. tu esti iubita mea…
Si eu chiar nu sufar, nu regret. Probabil persoane daca ar citi aici ar spune ca fac referire. De data asta nu e asa. Chiar m-am saturat de fatarnicii si chestii. Da si baietii plang, si sunt tristi si sufera. Si fetele se bucura atunci cand baietii sufera, si fetele inseala.. Suntem pe aceleasi fronturi suntem egali.. Exagerez. :))
In fine, linkul : http://www.youtube.com/watch?v=tBlXafohPXQ
Si noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..