sâmbătă, 8 august 2009

Lacrimi se desprind, usor in urma ta.. Stele cad pustiind cerul din umbra ta, de te-as urma as stii ca este in zadar, as strange iluzii iar si iar si stiu ca iubirea mea.. n-ar mai conta..
Intre noi doi, un zid a ramas, ne-am departat usor pas cu pas, un alt inceput si`o noua zi, sunt sigur ca vor veni..
Chipul tau s-a topit usor in mintea mea.. Noawptea m-a invelit numa-n lumina ta, caldura ta, si gheata imi strange inima, mi-e frig si nu pot respira, am obosit s-astept iubirea ta..
Chipul tau s-a topit..
Secunda doi de dupa prima despartire a genei superioare de cea inferioara. Un puchinel ce parca-l simt si-acum. Ma scarpin la ochi sa scap de el, ma uit la ceas, e iar 9 dimineata.. o noua zi. Alta aventura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..