sâmbătă, 8 august 2009

Azi te-am vazut. Pe tine si tot restul vietii mele trecandu`mi prin fata ochilor.

Si stiu ca n`ai sa vezi, n`ai sa citesti si nu o sa auzi de asta. Pentru ca stiu ca tu desi ai dreptul sa fii nu vrei, si desi vreau n`am dreptul. Un adevarat simptom al unei `boli` demult trecute. Azi te-am vazut, erai cu Mircea, fericita, radianta, zambitoare.. Si mi-a placut. Pentru ca ma bucur ca poti fii fericita, pentru ca ai avut ocazia si-ai profitat de ea. Pe Mircea nu`l cunosc, si desi mi-as dori probabil ca nu se va intampla asta. Treceati strada si se uita cu ochii fotografului la un pom.. mi s-a parut ciudat si comic, apoi mi-am adus aminte ce job are, cu ce se ocupa. E un observator.. Probabil ca te merita, si probabil ca nu merita lipsa de incredere pe care o ai pentru el, pur si simplu din cauza mea. Am discutat azi despre tine mi-am adus aminte si din nou am avut regrete.
Eram in masina, ascultam muzica, eram cu`n picior pe bord, si m`am uitat in oglinda. Cand am vazut cine e, inima a inceput sa`mi bata tare. Te-am vazut cum m-ai privit si ti`ai intors capul ironic, probabil inca te-asteptai sa sufar. Si chiar o fac, dar nu las sa se vada. Vroiam sa cobor sa vin sa te salut, sa te intreb ce faci cum o mai duci. Probabil ca n`ar fi fost o idee buna si de aia te-am lasat in treaba ta. Apoi v-am vazut cum va plimbati cum o faceau acum 3 ani, 2 cunoscuti de-ai mei, adica eu cu tine. Ulterior imbratisati, erati si asteptati ceva. Voi sunteti fericiti si chiar ma bucur pentru tine. Imi pare rau de mine, de ce-am facut si probabil ca o viata intreaga am sa regret lipsa de gandire, si graba cu care am apucat`o pe alte cai..
Am cuvinte mai profunde, ganduri mai inaltatoare, si amintiri perfecte. Dar le tine pentru mine, daca le spun par comune in ochii celor ce n-au trecut prin tot ce-a fost. 8 luni de adevar, de sinceritate si incredere, de dorinta si iubire. Dragoste arzatoare. Intr`un minut am vazut tot ce a fost intre noi, mi-a aparut ca un flash in minte. “Saruta-ma tu” “Soarele zambeste ca ne-am cunoscut” “Puiu” “Nu mai plange ca o sa fie bine, ce vrei asa sunt parintii” Mai stii ce inseamna 28 februarie? Ar fi fost 3 ani. Toata viata mea, traita intens, Cele 8 luni..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..