sâmbătă, 8 august 2009

Salveaza-ma.. pentru ca poti.

Am un asa-numit `ritual` pe care il fac de fiecare data cand scriu in jurnal.. Dau drumul muzici care ma relaxeaza, inchid ochii pentru cateva secunde si astept primul cuvant sa`mi abunde degetele care dau valuri asupra tastaturii.. De fiecare data mi-a mers.. Am incercat in seara asta si nu prea a functionat, asa ca m-am gandit sa.. povestesc ce se intampla practic de fiecare data cand va ocup timpul ce`l pierdeti citind.. intelegandu-ma si regasindu-va pe voi..
O sa vorbesc azi despre lucruri deja intamplate.. despre lucuri trecute si fapte ce nu pot fi schimbate, despre timpul trecut si.. despre ce-a fost, impropriu spus marcant de viata.
Huh.. astazi am plans. Am varsat acele nesarate picaturi, care nu inseamna doar atat. Am dat din mine rautate si exces, oarecum ura si invidie pentru cei ce nu plang. Am dat afara greul si frigul.. teama si tristetea.. Toate acestea care.. in momentul in care sunt plin nu mai au loc.. asa ca a trebuit sa ma `golesc` prin lacrimi.. Am un parinte, greu de digerat.. un tata incuiat, care nu isi imagineaza cat rau le face copiilor lui prin comportamentul pe care il adopta.. un om care inca traieste in timpul lui fiind egoist. Nu am ajuns inca sa il judec datorita mamei mele, care este o persoana foarte inteligenta, si care realizeaza tot ce se intampla, careia ii datorez extraordinar de multe privind in urma, in perspectiva… Ar fi povestea vietii mele, ar fi idealul unora in viata, si regasirea multora in ceea ce mi s-a intamplat dar nu o sa scriu despre asta.. O sa scriu despre salvarea mea.. si nu.. nu va fi un cliseu.
Ca valuri spre mal (caci incolo se indreapta ele mereu), asa ai aparut tu.. dinspre larg inspre mal, nestiind ca un viitor `inamic` imi va fi fost prieten in trecut. Mi-a acordat sansa de a vorbi cu tine nestiind in ce se baga, de magnitudinea faptelor, de adevarul care va fi iesit la iveala. Visam sa fii un inger, dar a rezultat ca esti.. DA esti mai mult de atat. Sunt sigur ca nu a tinut de destin.. a tinut de staruinta cu care te-am abordat.. Cu idealurile care le-am afisat si in care TU te regaseai… Ai fost tot ce cautam.. schimbarea, visul, increderea.. Dorinta, si mai ales.. sinceritatea.. M-ai invatat sa schimb la mine idealuri, principii.. sa las extraordinar de mult de la mine. Sa tac cand trebuie sa vorbesc sa nu spun ce cred eu ca e bine sa spun.. M-ai facut ce vrei sa fiu.. Bhromor koio gia.. Albinutza.. Sunt lucruri stiute ce le stiu, timpul trece si adun sperante. Probabil ca voi ramane cu ele.. Dar nu imi pasa, si nu ar trebui sa pese nimanui. Eu carpe diem..
Am oftat sincer.. Si incepand de acum, acest paragraf va fi scris cu ochii inchisi, asa ca, nu accept plangeri.. (stiu ca nu sunt original..), si scriu din perspectiva in care in `acest` moment suntem impreuna ..
Doar acest moment ne tine impreuna aproape de perfectiune nimic in afara noastra, nimic sa ne ghideze .. inauntrul meu, nu mai stiu nimi.c.. Numai acest moment ne tine impreuna pierduti in confuzie speriati de ocean incercand razbunarea..indoindu-ne de intentii.. stai sau pleaca pentru totdeauna, joaca sau nu vei stii, ceea ce raiul a decis, tu nu poti nega.. asta e tot ce ai asteptat… Dorinta mea, dorinta ta.. sunt legi pentru mine, nu voi mai astepta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentati aici..